Lite smått & gott

Det var ett tag sen jag skrev nåt, jag vet men jag har inte lyckats komma in på denna sidan. Det har vart nåt krångel. Men nu gick det alltså. :D
Jag tänkte skriva och lägga in lite bilder i söndags. Det var en rätt seg dag så jag satt och kollade kläder på zoovillage.com. En jättebra sida med mycket blandade kläder och olika märken, både kända och lite mer okända sådana. Här är några saker som jag tittade speciellt mycket på. :)
puss & kram
p.s:  Skriv gärna en liten kommentar om vad ni tycker om plagg och annat som jag lägger in. Är det nåt ni skulle vilja ha på er eller avskyr ni det? Säg vad ni tycker vettja ;)

image29Svart klänning från Whyred         
Betala 855 kronor och den lilla svarta blir din. 



                                    image32  Dessa coola dojjor är från Converse och kostar 665 kronor.        




image31Ralph Hot är en överraskande mix av sensuell mockagrädde, kryddig kanel och läcker lönn - en doft lika sexig som kvinnan som bär den.
Blev mycket nyfiken när jag läste det där haha ;) Vill ha! :D

Kommentarer
Postat av: Rebecca

parfymen är skitgoood :P skorna kan diskuterasxd men klänningen var schysst:P

2008-04-01 @ 17:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0