Min kväll :)

Tänkte skriva en rad elr två innan jag sätter mig för att tillbringa resten av min kväll framför tvapparaten. Det är ju bra program för en gångs skull. Först Top model vid 9 sen en timme senare är det premiär för det nya humorprogrammet Sverige pussas och kramas. Eftersom min lilla älskling Björn Gustafsson ska va med så ska jag ge det en chans ;) haha nej jag bara skojar jag skulle kollat även om han inte var med, jag gillar humorprogram. Men det är ju ett stooort plus att han ska va med självklart. <3
Sen blir det nog sängen för min del, så jag säger godnatt nu.
puss & kram
P.S. Slänger in en fin liten bild på Björn så alla kan drömma sött om honom, det tänker jag göra iaf hehe ;)




                               image34 Björn gustafsson


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Din älskling :O nej nu får du ta
och dela med dig ;) ja top model ska ja se iaf. pussas o kramas får se. e inte mkt för humorprogram. förutom parlamentet:P

2008-04-02 @ 20:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0