Segtorsdag

Kollade som sagt på premiären av "Sverige pussas och kramas" igår. Det var helt okej tycker jag, inte det bästa jag har sett men tillräckligt bra för att ses flera gånger, helt klart. Nån mer som såg det?
Idag har det vart en rätt seg dag i plugget, som vanligt men torsdagar är extra sega med långa tråkiga lektioner som känns som en evighet.
Efter skolan var jag i stan en stund, hittade lite fina grejer men köpte inget idag, måste spara lite nu. xD Man kan ju inte få allt, jag får se om det kan bli vid ett senare tillfälle när min plånbok är lite tjockare haha. Och jag är en sån person som vill ha en sak jättemycket men sen när jag väl köpt den så ser jag nåt annat som jag ännu hellre hade velat ha men då räcker liksom inte pengarna till. Är det bara jag som tycker barnbidraget är alldeles för snålt, dubbla det, minst! xD
Puss & kram

   image35 Shoppingkassar så det står härliga till ;)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jonas Glans va lätt bäst i sverige pussas o kramas. o björn var snyggast :P

2008-04-03 @ 21:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0