Våren är här :D

Min dag började vid fem över 7, fick lite sovmorgon imorse eftersom jag skulle till tandläkaren en sväng. ( som vanligt, börjar bli rätt van vid och gå dit nu) Det var väldigt onödigt tyckte både tandläkaren och jag, jag visste liksom redan allt det hon snackade om. Men det var trevligt med tjugo minuters sovmorgon iaf. xD
Resten av dagen har jag tillbringat i skolan, segt som vanligt men men slutade rätt tidigt så det var okej.
Idag har våren kommit riktigt ordentligt, solen skiner och man kunde ta fram sin vårjacka ( som jag behöver en ny av men iaf). Jag gjorde mitt vanliga tisdagsärende på banken xD, sen var jag bara tvungen och köpa en glass på vägen hem, lite för och fira det fina vädret. Och för att jag hade ett jäkla sug efter det. haha
Och nu sitter jag här och skriver lite, ikväll vet jag inte vad det blir kanske ut en runda om vädret håller i sig så.
puss & kram
                                                   image33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0