Äntligen Malmö :)

Min dag började med ett tandläkarbesök vid halv åtta nånting. Jag vet helt sanslöst och behöva gå upp så tidigt när det är lov men vad skulle jag göra. Det var bara att lida med det, hur tråkigt det än må vara.
Men dagen kom ju att bli mycket roligare när det äntligen blev dags att åka ner till Malmö för lite shopping med bästa kompisen. Tågresan tar ett par timmar men det är helt klart värt det, med tanke på allt man får med sig därifrån när man reser hemmåt igen. Några av dem plaggen jag visade upp förrut fick jag med mig hem, b.l.a. den randiga koftan i svart och rött och ett av dem supersnygga linnena från HM. Fler bilder av mina köp kommer upp imorgon, orkade inte ta några idag. Men håll till godo, den som väntar på nåt gott väntar ju som bekant aldrig för länge. Så vi hörs imorrn.
puss & kram

image21

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0