Fynden från igår :)

Hej allihopa!
Som jag lovat kommer här lite bilder av mina köp från gårdagens shoppingtur. Det blev en mycket lyckad dag och jag fick med mig lite nya plagg till garderoben och även lite smink för en ganska så billig summa tycker jag. Så jag är helnöjd. :D
puss & kram


image26 Svart linne med tryck från HM                   
                                                                                                                                   Svart kjol från Monki






image28 Dagens outfit är ett vitt linne med tryck och en randig kofta i svart och rött, båda från HM, samt en svart kjol från Monki. (se bild)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

ÄLSKAR KJOLEN. ja vill haaa! :) allt var superfint

2008-04-01 @ 16:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0