Välkomna till min blogg

Här ser ni ännu en som ska försöka sig på bloggtrenden. Folk blir inte så förvånade längre nu när varenda människa verkar ha skaffat en. Så nu är det väl inte mer än rätt att jag med gör det, tänkte jag. Åhh nej inte en till som tror hon kan skriva nåt läsvärt tänker kanske vissa av er. Eller så tänker ni kanske: ja det här kan bli nåt bra, den här tjejen verkar ha nåt bra på gång här. Jag hoppas majoriteten av er tillhör det senare alternativet och ser fram emot och läsa mer av mig. Jag lovar er att jag ska göra mitt bästa för att detta ska bli så bra som möjligt.
                                                               Puss&kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0